Direktlänk till inlägg 23 februari 2012

Klartecken

Av Bat Man - 23 februari 2012 10:44

Såg ett mycket förälskat yngre par på bussen. 
Det var en fin stund. 
Som att se en hare springa över en sommaräng. 
Haren vet ingenting mer än det han känner just då, där på sommarängen.
Han springer där och känner hur sommarvinden fläktar.
Men så närmar sig krönet. 
Och där väntar ulven. 
Haren slits i stycken. Det var den sista sommarängen han sprang på.



Kaffet smakar ovanligt gott idag, en smak av högmod och apelsin. Faller mig bra i smaken.

Idag är det sista dagen på den här arbetsveckan, sen är det löning och jävelskap.


Jag är en apelsin!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bat Man - 1 november 2012 17:25

Det stryker omkring en kvinnlig praktikant och utstrålar glädje och arbetsvilja på torsdagseftermiddagen. Hon ler mot chefen. Tar emot jobb och tackar med diverse superlativ ; "awsome", "nice", "kul", "JAAA". Jag tar en sipp från kaffet och hytter me...

2.1

Av Bat Man - 25 oktober 2012 19:24


   Ibland ser jag något som glimtar till i himlen och varje gång hoppas jag på att det är en komet som är på väg emot jorden. Fy fan vad underbart det hade varit. Jag har morbida tankar, speciellt eftersom folk gillar att jävlas. Har kommit i und...

Av Bat Man - 19 oktober 2012 07:02

Ett tag sen jag va här. Måste ventilera. Måste försvinna... Har aldrig lekt med dessa dumma tankar innan, dessa lekkamrater vinner alltid. Det är bara att kolla på mina vänner som har försvunnit genom åren. ...

Av Bat Man - 6 mars 2012 08:30

Häromdagen när jag skulle till bankomaten så stod där en herre i 30-35 års ålder, såg hyfsat städad ut, som en svensson. Jag ställer mig bakom den här mannen, det är bara vi, han hejjar lite lätt. Det började ta lite tid tyckte jag men jag kände inte...

Av Bat Man - 5 mars 2012 11:09

Kändes tungt att åka hem igår, ville bara åka tillbaka. Hade en jävligt bra helg. Nu är det dags att börja jobba igen efter en veckas sjukskrivning så jag får se hur det går, har glömt vilka knappar jag ska trycka på nu antagligen och med min tur l...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28 29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards